Overzicht aanbod voor leden

Apetito Maaltijden aan Huis

apetito bezorgt heerlijke en verantwoorde vriesverse maaltijden aan huis. Bestellen is heel eenvoudig en maaltijden worden persoonlijk aan de deur afgeleverd door een vaste servicechauffeur. Dat is wel zo prettig!

BBrain

De Family kalenderklokken van BBrain helpen bij besef van tijd en ondersteunen om langer zelfstandig thuis te kunnen wonen.

Bibliotheek aan huis

Vrijwilligers brengen jou boeken en andere materialen, als je zelf niet in de mogelijkheid bent om de bibliotheek te bezoeken.

Budget Coachingstraject

Weer grip krijgen op jouw financiële administratie? ZEKER Financiële Zorgverlening kan jou helpen weer grip te krijgen op jouw financiële administratie.

Cool-earplugs

Het beschermen van je gehoor is erg belangrijk. Toch wordt het vaak onderschat. En dat terwijl jouw gehoor al beschadigd kan raken bij langere blootstelling aan een geluidsvolume van 80 decibel.

Diëtist

Eten moet lekker en gezond zijn. Dit leidt samen met gedragsverandering tot een beter resultaat, een gezonder en een prettiger leven.

Go mingle

Zin in een stadswandeling, een tentoonstelling bezoeken of een potje poolen, maar liever niet alleen? Dan ben je niet de enige! Vriendschap, leuke activiteiten doen en sociaal contact dragen bij aan een gelukkig en vervuld leven. Dat geldt voor mensen alle leeftijden!

Huilbaby

Onze jeugdverpleegkundige of de consultatiebureauarts biedt een helpende hand als het niet lukt om jouw baby te troosten. Bespreek het bij het consultatiebureau of maak een aparte afspraak.

Hulp bij verhuizing

Hulp nodig bij jouw verhuizing naar een senioren- of zorgappartement? Driesen Verhuizingen en Opslag levert verhuizingen in iedere vorm.

Kapper aan huis

Toe aan een nieuwe coupe, maar lukt het jou of een gezinslid niet om naar de kapper te gaan? Als lid heb je de mogelijkheid om met korting een kapper bij jou thuis te laten komen.

Korting zorgverzekering

Als lid ontvang je korting op jouw aanvullende zorgverzekering bij Univé, Zilveren Kruis De Friesland. Niet alleen voor jou, maar ook al jouw inwonende gezinsleden.

LifeWatcher

Met de mobiele alarmeringsproducten van LifeWatcher ben je met één druk op de knop in verbinding met jouw contactpersoon.

Mantelzorg ondersteuning

ZorgMies Regio Zwolle e.o. levert mantelzorgondersteuning op maat. Hun zorg sluit aan bij het gewenste dagritme, op de momenten dat de cliënt wenst.

Marco Marknesse

Op zoek naar een relax-/sta-op-stoel of een seniorenbed? De adviseurs van Marco Marknesse komen bij jou thuis met een selectie fauteuils en stoelen.

Medipoint

Bij Medipoint huur, leen of koop je hulpmiddelen. Onze leden krijgen 10% korting op het hele verkoopassortiment.

Opticien

De opticien aan huis ideaal voor leden die niet in de mogelijkheid zijn om een brillenwinkel te bezoeken. Een opticien komt dan bij je thuis óf haalt je op.

Palliatieve Zorg

Als je ziek bent en genezing niet meer mogelijk is, kan palliatieve zorg veel voor je betekenen. Je kunt dan een beroep doen op de deskundige en warme zorg van onze medewerkers.

Pedicure

Goede voetverzorging is belangrijk. Zeker als er sprake is van een reumatische aandoening of diabetes. Als je zelf niet in staat bent om naar de pedicure te gaan, dan komt de pedicure bij jou thuis.

Personal training via IGOFIT

Een vitaal, gezond en actief leven. Wie wil dat nou niet? Speciaal voor jou als lid van de Ledenvereniging heeft IGOFIT een aantal mooie aanbiedingen.

Personen alarmering

Een uitkomst voor ouderen en mensen met een (chronische) ziekte of beperking die zelfstandig willen blijven wonen.

Pruikenservice

Pruiken Thuiszorg Nederland komt bij jou langs om in alle rust een haarwerk aan te meten. Het haarwerk is eenvoudig zelf te onderhouden en vormvast.

Puzzelbrein

Leden van Ledenvereniging ontvangen van Puzzelbrein 2 gratis puzzelboekjes ter waarde van € 27,50

Rijbewijs keuring

Voor het keuren van automobilisten van 75 jaar en ouder, rijders met een medische beperking en meer. Als lid ontvang je korting op keuringen en op medische vragen en advies.

Rookmelder team

Lukt het jou zelf niet (meer) een rook- of CO-melder te plaatsen? Dan helpt het Rookmelderteam van de Nederlandse Brandwonden Stichting jou graag.

Sauna

Heerlijk ontspannen in de sauna of wellness. Wellness & Beauty De Woudfennen in Joure biedt jou als lid een speciaal sauna dagarrangement.

Schadeverzekering

Als lid profiteer je van kortingsafspraken die de ledenvereniging heeft gemaakt met Univé schadeverzekeringen.

Sportschool

Ontspannen door lekker te bewegen? De ledenvereniging maakt dit extra aantrekkelijk voor haar leden. Met je ledenpas krijg je korting bij diverse sportscholen.

Uitleen van hulpmiddelen

Voor hulpmiddelen ben je bij ons aan het juiste adres. Voor leden is het lenen van krukken, een looprek, vierpoot of rollator gratis!

Vakantie met zorg

Picture Vakanties helpt jou bij het boeken van een vakantie in Nederland of het buitenland. Een op maat gemaakte vakantie, zodat iedereen kan genieten.

Vragenkaart spellen Vertellis

Even lekker offline en goede gesprekken voeren met de vragenkaartspellen van ‘Vertellis’. Als lid ontvang je 30% korting op de collectie van Vertellis.

Zorgbemiddeling

Zorggroep Oude en Nieuwe Land biedt haar leden verschillende soorten zorg en behandeling. Meer weten? Neem dan contact op met één van de zorgbemiddelaars.

Meer weten

Word lid en profiteer ook!

We bieden korting op veel verschillende diensten bij jou in de buurt. Zo kun je gratis hulpmiddelen lenen, zoals krukken. Voor maar €12,50 per jaar (bij automatische incasso, anders €15,-) ben jij samen met het hele gezin lid.

LONL Opa Loopt Met Rollator