aanmelden

Lidmaatschap

Lid zijn van de ledenvereniging bied je altijd voordelen. Voor maar € 15,-* per kalenderjaar profiteer je van vele diensten, acties en kortingen en ontvang je bovendien ons ledenblad LEEF!tijd. Iedereen die deel uitmaakt van het huishouden, mag gebruik maken van hetzelfde lidmaatschap. Meld je snel aan om direct te profiteren.

Beëindigen lidmaatschap
Je lidmaatschap wordt automatisch verlengd. Wil je opzeggen? Denk er dan aan om dit schriftelijk te doen, vóór 1 november van het lopende kalenderjaar. Dan eindigt je lidmaatschap met ingang van het eerstvolgende kalenderjaar. Je kunt hiervoor het formulier op de contactpagina invullen. Of een briefje sturen naar: Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land, Mr. Zigher ter Steghestraat 9, 8331 KG Steenwijk.

Vermeld alstublieft je lidmaatschapsnummer, naam en adresgegevens. We horen ook graag de reden van opzegging. Zo kunnen wij onze dienstverlening continu verbeteren.

Meer informatie
Voor meer informatie over het lidmaatschap kun je natuurlijk altijd contact opnemen met de ledenservice. Wij helpen graag!

*Het lidmaatschap is €15,- per huishouden per jaar. Kies je voor automatische incasso? Dan betaal je slechts € 12,50 per huishouden per jaar!