aanmelden

Lidmaatschap

Lid zijn van de Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land biedt je altijd voordelen. Zo kun je gratis hulpmiddelen lenen, zoals krukken. Ook kun je voordelig gebruik maken van onder andere maaltijdbezorging, de bibliotheek aan huis, studiecoaching en de pedicure. Leden van de Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land én hun gezinsleden profiteren van veel voordelen op het gebied van welzijn, zorg en wonen. Bekijk hier het volledige aanbod.

Lid worden

Voor maar 15 euro per kalenderjaar profiteer je van vele diensten, acties en kortingen en ontvang je bovendien ons ledenblad LEEF!tijd. Kies je voor automatische incasso? Dan betaal je maar 12,50 euro per huishouden per jaar! Iedereen die deel uitmaakt van het huishouden, mag gebruik maken van hetzelfde lidmaatschap. Meld je snel aan om direct te profiteren.

Beëindigen lidmaatschap

Je lidmaatschap wordt automatisch verlengd. Wil je opzeggen? Denk er dan aan om dit schriftelijk te doen, vóór 1 november van het lopende kalenderjaar. Dan eindigt je lidmaatschap met ingang van het eerstvolgende kalenderjaar. Je kunt hiervoor het formulier op de contactpagina invullen. Of een briefje sturen naar: Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land, Mr. Zigher ter Steghestraat 9, 8331 KG Steenwijk.

Vermeld alsjeblieft je lidmaatschapsnummer, naam en adresgegevens. We horen ook graag de reden van opzegging. Zo kunnen wij onze dienstverlening continu verbeteren.

Meer informatie

Voor meer informatie over het lidmaatschap kun je natuurlijk altijd contact opnemen met de ledenservice. Wij helpen graag!