Voor een smakelijke maaltijd aan huis werkt Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land samen met maaltijdleverancier Van Smaak. Met Van Smaak kun je zeven dagen per week genieten van een koelverse maaltijd of diepvriesmaaltijd aan huis. Inclusief zon- en feestdagen. Een vast team brengt de maaltijden rond, wat zorgt voor persoonlijk contact.

Van Smaak biedt veel verschillende maaltijden aan die voldoen aan de specifieke wensen van de klanten. Bij Van Smaak kun je zelf jouw maaltijd samenstellen, aan de hand van een menucyclus. Tevens kun je bij hen terecht voor dieetwensen, maar ook voor gemalen of vloeibare maaltijden.

Jouw voordeel

Als abonnee van Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land krijg je € 0,15 korting op warme en koelverse maaltijden en 10% korting op de diepvriesmaaltijden van Van Smaak.

Voor meer informatie over Van Smaak, bezoek de website.