Voor uitleen van hulmiddelen ben je bij ons aan het juiste adres. En leden lenen krukken, een looprek, vierpoot of rollator gratis! Vanuit de servicepunten worden vrijwel alle hulpmiddelen uitgeleend. Veel hulpmiddelen worden uitgeleend en betaald door de zorgverzekering. Neem hiervoor de pas van de zorgverzekering mee.

Andere hulpmiddelen zijn te koop. En als lid van Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land krijg je 10% korting op aanschaf van alle artikelen van Medipoint, ook bij onze eigen balies in Steenwijk, Emmeloord en op Urk.

Loophulpmiddelen vallen niet onder het zorgverzekeringspakket. Leden lenen gratis krukken, looprek, vierpoot of rollator. Voor de rollator vragen wij € 50,- borg.

Wil je meer informatie over hulpmiddelen? Neem contact op met de servicepunten:

Servicepunt Steenwijk

Mr. Zigher ter Steghestraat 9
servicepuntSTW@zorggroep-onl.nl

Servicepunt Emmeloord

Kometenlaan 1
servicepuntEMD@zorggroep-onl.nl

Servicepunt Urk Het Dok

Vlechttuinen 1b
servicepuntDok@zorggroep-onl.nl

Deze servicebalies zijn van maandag tot en met vrijdag geopend van 8.30 tot 17.00 uur.

Kijk voor meer informatie op www.zorggroep-onl.nl