Samenwerking Zorggroep Oude en Nieuwe Land

De samenwerking met Zorggroep Oude en Nieuwe Land is (ZONL) belangrijk voor de Ledenvereniging. ZONL biedt zorg- en dienstverlening aan inwoners van de Noordoostpolder, Urk en Steenwijkerland. Hun aanbod is breed en gevarieerd. De meeste aandacht gaat naar ouderenzorg in woonzorglocaties en bij de cliënt thuis. Daarnaast is ZONL actief binnen de jeugd- en maatschappelijke ondersteuning en behandeling en revalidatie.

ZONL zet zich elke dag in om waarde toe te voegen aan het leven van cliënten. ZONL probeert te doen wat de cliënt echt helpt om zo zelfstandig en prettig mogelijk te leven. Dat doet de organisatie samen met de omgeving. Het doel is dat iedereen zo lang mogelijk verantwoord thuis kan blijven wonen. Op de manier die bij de cliënt past. Als zelfstandig wonen niet meer gaat, kun je terecht in een van de ZONL-woonzorgcentra zo dicht mogelijk in de buurt.