Bij BBrain weten ze als geen ander dat ouder worden niet altijd even makkelijk is. Alles gaat net even wat lastiger en we zoeken vaker steun bij onze naasten of verzorgers. Zeker als er ook een ziekte bij komt kijken zoals dementie. De hulpmiddelen van Bbrain helpen een stukje zelfstandigheid te behouden, het leven een stukje makkelijker te maken en meer contactmomenten te creëren, ook als het familielid of de mantelzorger niet fysiek in de buurt is.

BBrain Family

Daarom hebben ze hun klokken op een missie gestuurd: Het ondersteunen van (dementerende) ouderen en hun dierbaren in het dagelijkse leven. Hierdoor wordt wat zelfstandigheid en zelfverzekerdheid teruggegeven. De BBrain Family zorgen er daarnaast ook voor dat je jouw (groot)ouders altijd op afstand kunt ondersteunen, ook als je er fysiek niet kunt zijn.

BBrain Muziekspeler

Muziek brengt veel vreugde in het leven van de mens en heeft ook een krachtige en kalmerende invloed. Het is dus belangrijk dat iedereen op elk gewenst moment kan genieten van muziek. Voor senioren en mensen die lijden aan dementie is het vaak lastig om de hedendaagse radio’s of muziekspelers te bedienen. De BBrain muziekspeler daarentegen is dankzij de eenvoudige functies gemakkelijk te bedienen. Met één druk op de knop, kun je deze muziekspeler persoonlijk instellen zodat je zelf of je geliefde geen problemen meer heeft met het bedienen van de muziekspeler en voorkomt dat er per ongeluk op de verkeerde knop gedrukt wordt.

Jouw voordeel
Als lid koop je de kalender (Bbrain Family) met € 30,- korting  en de Bbrain muziekspeler met € 20,- korting. In het bestelproces geef je aan dat je lid bent van Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land en geef je je lidnummer en huisnummer door. Daarmee ontvang je de korting.

Voor de Bbrain Family is het nodig een abonnement af te sluiten.

Kijk op de website van BBrain: bbrain.eu