Met zorg bereid, aan huis bezorgd!

apetito bezorgt heerlijke en verantwoorde vriesverse maaltijden aan huis. Bestellen is heel eenvoudig en maaltijden worden persoonlijk aan de deur afgeleverd door een vaste servicechauffeur. Dat is wel zo prettig!

Bewust eten en genieten gaan bij apetito hand in hand. Zo wordt bij de samenstelling van assortiment rekening gehouden met de richtlijnen van de Schijf van Vijf van het Voedingscentrum. Ambachtelijke koks bereiden uw maaltijd met zorg en aandacht voor wat u nodig heeft!

Naast vele traditionele Hollandse gerechten vindt u ook een ruime keuze aan oosterse, mediterrane en vegetarische gerechten in ons assortiment. Ook voor dieetvormen zoals bijvoorbeeld natriumarm, eiwitrijk, glutenvrij en gepureerde of gemalen voeding hebben wij de oplossing in huis.

Uw voordeel?

• Ruime keuze uit ruim 130 lekkere en verantwoorde maaltijden;
  • 10% ledenvoordeel op al uw bestellingen;
  • Persoonlijke service van EHBO-gecertificeerde chauffeurs die ook getraind zijn in omgang met mensen met dementie.
  • Eenvoudig bestellen op papier, telefonisch of online;
  • Geen contractuele verplichtingen (u bestelt wanneer u dat wilt)

De kracht van vriesvers

Als een maaltijd ‘vriesvers’ is, wil dat zeggen dat het direct na de bereiding razendsnel ingevroren is. Bij apetito noemen we dat shockfreeze. Onder een temperatuur van -40°C brengen we onze maaltijden in hele korte tijd in vriesconditie. Dat doen we om er een topproduct van te maken. Puur en eerlijk!

Tot en met 31 maart heeft apetito een lekkere winterse aanbieding.

Bestellen?

Bel met 088 – 2012 123 (ma-vr 08:00 – 17:00 uur) of kijk op apetito-shop.nl. Vermeld bij uw bestelling de actiecode 101-ONL12D23.