Als lid ontvang je korting op de rijbewijskeuringen van de Rijbewijskeuringsarts. De RijbewijskeuringsArts keurt meerdere keren per maand in de gemeentes Noordoostpolder en Steenwijkerland voor verschillende soorten rijbewijzen; taxipas, tractor, buurtbus, 75+ B/E, 75+ groot, medisch B/E etc.

Naast een keuring voor het rijbewijs kan de Rijbewijskeuringsarts ook medische vragen over rijvaardigheden beantwoorden of advies geven. Dokter Sadiek gaat met u in gesprek en zal met uw goedvinden uw medische situatie in relatie tot uw hulpvraag beoordelen. Hierna volgt zijn advies over de vervolgstappen die u zou kunnen nemen. De keus is aan u, want u bepaalt wat goed voor u is. Meer informatie in deze flyer.

Rijbewijskeuringsarts.nl heeft/geeft de laagste prijsgarantie.

De RijbewijskeuringsArts is aangesloten bij ZorgDomein en werkt 100% digitaal op al hun keuringslocaties.

Bel voor meer informatie en een afspraak naar het landelijke afsprakenbureau:
085-0180800 of kijk op de website. Direct zelf een datum reserveren kan via deze linkDoor online te reserveren krijgt u nog eens 5% korting op de ledentarieven hieronder.

Jouw voordeel

Leden van Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land betalen bijvoorbeeld voor de 75 B/E Keuring € 47,50 in plaats van € 64,50. Voor een medische keuring en Taxipas keuring € 62,50 in plaats van € 77,50. Een consult ‘Medische vragen en  advies’ kost € 75,-, maar als u zich na dit advies laat keuren bij de keuringsarts ontvangt u € 30,- korting op het keuringsbedrag.

Kijk op de website voor de actuele prijzen. Bekijk hier de flyer met ledeninformatie over keuringen en hier de flyer over medische vragen en advies.

Kom goed voorbereid op de keuring

Vul voordat je naar de keuring gaat eerst een Gezondheidsverklaring in, deze koopt u bij de gemeente of via internet op mijn.cbr.nl (inloggen met DigiD). Via deze link krijg je meer uitleg over het aanvragen van een gezondheidsverklaring.

De verwerking en beoordeling van de Gezondheidsverklaring door het CBR kan meerdere maanden in beslag nemen. Begin daarom op tijd en maak ten minste vier maanden voor het verlopen van de geldigheid van het rijbewijs een afspraak voor de keuring.