Om allerlei redenen kan een achterstand in de eigen financiële administratie ontstaan. Het overzicht raakt kwijt en daarmee ook de grip op de kosten. De budget coach van ZEKER Financiële Zorgverlening kan jou helpen weer grip te krijgen op jouw financiële administratie en zo meer rust in huis te brengen.

Jouw voordeel

Voor een periode van maximaal 4 maanden word je begeleid en ondersteund zodat jij jouw administratie weer op orde kunt brengen en deze na afloop van het traject ook weer zelf op orde kunt houden. Leden van Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land betalen hiervoor slecht € 60,50 per maand. Uiteraard is het eerste gesprek helemaal gratis.

Heb je vragen of wil je vrijblijvend een gesprek aanvragen?
Neem dan contact op met Laetitia Boer-Wolters van ZEKER Financiële Zorgverlening.
Telefoonnummer 085 – 77 32 260 of laetitia@zekerfz.nl

www.zekerfz.nl