ZorgMies Regio Zwolle e.o. levert mantelzorg ondersteuning op maat. Hun zorg sluit aan bij het gewenste dagritme, op de momenten dat de cliënt wenst. Onder ZorgMies regio Zwolle e.o. vallen de gemeenten Zwolle, Dalfsen, Staphorst, Zwartewaterland, Meppel, De Wolden, Westerveld, Steenwijkerland en Deventer.

De dienstverlening van ZorgMies is gericht op zorgvragers van alle leeftijden; de jongste zorgvrager is nog maar drie jaar en de oudste is maar liefst 103 jaar. Bij elke zorgvraag – of die nu voor de kinderen, vader en/of moeder of jouzelf is – zoekt ZorgMies de juiste zorgverlener. De ZorgMiesen leveren zorg aan huis, zijn betrokken, behulpzaam en bieden een luisterend oor. Dat maakt het leven net wat aangenamer als zij of hij langs komt!

Jouw voordeel

Als lid van Ledenverenging Oude en Nieuwe Land ontvang je 5% korting.
Voor vragen of een persoonlijke en gratis kennismaking kun je contact opnemen door te bellen met 038 – 78 20 560 of te mailen naar zwolle@zorgmies.nl.

Ook kun je voor meer informatie de website bezoeken.