Ledenblad LEEFtijd

Ledenblad LEEFtijd ontvang je als lid van Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land een paar keer per jaar. In het magazine vind je onder andere interessante artikelen, nieuws over het aanbod van de Ledenvereniging en kortingsbonnen exclusief voor leden.

Ben je nog geen lid van Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land? Klik dan hier om direct lid te worden, al vanaf € 12,50 per jaar. Lid zijn biedt je altijd voordeel. Zo leen je gratis hulpmiddelen, zoals krukken. Ook maak je voordelig gebruik van onder andere maaltijdbezorging, de bibliotheek aan huis, studiecoaching en de pedicure. Leden én hun gezinsleden profiteren van veel voordelen op het gebied van welzijn, zorg en wonen. Bekijk hier het volledige aanbod.