Ledenvereniging overhandigt cheque aan Het Klavier in Rutten

M.F.A. Het Klavier in Rutten ontving vrijdag 9 april een cheque ter waarde van 1000 euro vanuit het Stimuleringsfonds van Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land. Chris den Dag overhandigde de cheque aan Hanny  Mutsaers en Henriëtte Verheggen van Het Klavier.

Het Klavier biedt ruimte aan twee scholen, een kinderopvang en de voetbalvereniging. Ook zijn er ruimtes waar andere verenigingen uit het dorp gebruik van kunnen maken. Er is nadrukkelijk gedacht aan activiteiten gericht op ouderen, zoals een eetcafé,  een soos en een Repair Café.

Positieve impuls

De bijdrage van het Stimuleringsfonds wordt gebruikt voor de finishing touch aan de inrichting van de algemene ruimtes. ‘Een prachtig gebouw’, zegt Chris den Dag, ‘Een verrijking voor het dorp die de leefbaarheid en onderlinge samenhang een positieve impuls geeft.’