Zorggroep Oude en Nieuwe Land en Ledenvereniging Oude en nieuwe Land hebben de krachten gebundeld en willen met jouw hulp een vuist maken tegen eenzaamheid. Heb jij een mooi en duurzaam idee dat wij samen met jou kunnen uitrollen tot een succesvol concept in de drie gemeenten Steenwijkerland, Noordoostpolder en Urk?

Het kan van alles zijn! Laat je door niets weerhouden, brainstorm mee en mail voor 20 juni jouw betrokken idee naar info@uwledenvereniging.nl

Zorggroep Oude en Nieuwe Land en Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land kiezen jaarlijks een onderwerp om samen uit te werken en breed aandacht te geven. Dit jaar is unaniem gekozen voor het thema ‘Eenzaamheid’. Naast de reguliere aandacht voor dit onderwerp maken de zorggroep en ledenvereniging van november de maand van de eenzaamheid. Wij geven hier in de gemeenten, waarin wij actief zijn, vanuit diverse invalshoeken aandacht aan. In de LEEFtijd van september en in de regionale kranten lees je wat beide organisaties in petto hebben… houd ons dus in de gaten!