Vanaf 29 april bezorgt Van Smaak de maaltijd óók warm aan huis!

Voor een smakelijke maaltijd aan huis werkt Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land samen met maaltijdleverancier Van Smaak. Met Van Smaak kun je zeven dagen per week genieten van een warme-, koelverse- of diepvriesmaaltijd. 365 dagen per jaar bezorgen ze een warme maaltijd aan huis, dus ook op zon- en feestdagen. Een warme maaltijd is vanaf 29 april mogelijk in Emmeloord en omgeving. Een vast team met betrouwbare bezorgers brengt de maaltijden rond, wat zorgt voor persoonlijk contact.

Van Smaak biedt veel verschillende maaltijden aan. Elke dag een gevarieerde en gezonde maaltijd, zonder zelf te koken. Van Hollandse pot tot de buitenlandse keuken. Bij Van Smaak bestel je de maaltijd aan de hand van een menucyclus. Tevens kun je bij hen terecht voor dieetwensen, gemalen en vloeibare maaltijden.

Jouw voordeel

Als abonnee van Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land ontvang je € 0,15 korting op warme en koelverse maaltijden en 10% korting op de diepvriesmaaltijden van Van Smaak.

Ervaar het gemak van de maaltijdservice nu zelf! Vraag een gratis proefmaaltijd aan via www.vansmaak.nl/contact/proefmaaltijd.  Meer informatie over Van Smaak, bezoek de website.