Omdat het Stimuleringsfonds € 1000,- doneert aan Flevox, voor hun optredens ‘Queen in Concert’ in Theater het Voorhuys in Emmeloord, mag de ledenvereniging 2x 50 kaarten met € 10,- korting aanbieden (zolang de voorraad strekt).

Vocal Group Flevox is een enthousiaste groep zangers en zangeressen met een gezamenlijke passie: zingen! Vocal Group Flevox is voortgekomen uit een projectkoor voor de Tulpenproms 2007 o.l.v Bert Schonewille-Harkema. In september 2008 is Vocal Group Flevox officieel van start gegaan. Vocal Group Flevox kenmerkt zich door goede vocale arrangementen, meerdere muziekstijlen en een aansprekende podium-performance. Dit wordt gerealiseerd door wekelijkse repetities en het volgen van workshops en masterclasses op het gebied van zang en presentatie. Het repertoire van Flevox is een uitdagende mix van pop-, latin-, gospel- en close harmony muziek.

Met tien euro korting naar ‘Queen in concert’ in theater ’t Voorhuys op 9 of 10 juni 2023!

Al in 1974 zei Freddy Mercury: ‘I would like people to put their own interpretation on my songs’. Precies dát heeft componist Tolga Kashif gedaan toen hij The Queen Symphony componeerde. De leden van Vocal group Flevox uit de Noordoostpolder en omstreken slaan de handen ineen met orkest Advendo en de New Valley Singers uit Nijverdal. Zij geven een spetterende uitvoering van dit grootse werk voor koor en orkest waar 20 Queen nummers in zijn verwerkt. Klassiek ontmoet Rock en Pop op een spectaculaire wijze. Een avond waar elke Queen liefhebber bij wil zijn, met als finale de uitvoering van meerdere bekende Queen klassiekers.

Dit geweldig concert kunt u als lid met 10 euro korting bezoeken! Klik op de link www.vocalgroupflevox.nl , u komt op de website van Vocal Group Flevox, kies dan voor vrijdag 9 of zaterdag 10 juni. U komt dan rechtstreeks bij de kaartverkoop van het concert van het theater. De kaarten zijn voor 22,50 te bestellen. Voor de korting van 10 euro gebruikt u de code: FLEVOX. U kunt per lid 2 kaarten met korting bestellen. Daarmee zijn de kaartjes 12,50 euro per stuk. Er zijn voor elke avond 50 kortingskaarten beschikbaar, OP = OP en de korting geldt niet op reeds gekochte kaarten. Deze korting is mogelijk gemaakt door de donatie van 1000 euro van het Stimuleringsfonds van de Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land.