Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land zoekt versterking: een bestuurslid en leden voor de ledenraad om precies te zijn. ‘Als bestuurslid denk je mee over de koers van onze vereniging. Daarnaast heb je ideeën over het betrekken van partners en het verzinnen van activiteiten voor onze leden’, aldus Jos Becker, voorzitter van de ledenvereniging.

‘Als lid van de ledenraad ben je toezichthouder op het bestuur, maar denk je ook creatief mee over de activiteiten, de communicatie en het meerjarenplan. Wij zoeken mensen die midden in de samenleving staan en zich met ons in willen zetten voor een krachtige vereniging.’

Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land heeft als doel de lokale kracht van Urk, Noordoostpolder en Steenwijkerland te versterken. ‘We bouwen aan een mooiere samenleving. Een samenleving waarin we omzien naar elkaar. We ondersteunen graag lokale initiatieven en organiseren verbindende activiteiten en evenementen.’

Daarnaast biedt de ledenvereniging korting op vele diensten. Zo kunnen mensen gratis hulpmiddelen (zoals krukken) lenen en kun je voordelig gebruik maken van onder andere maaltijdbezorging, bibliotheek aan huis, studiecoaching en de pedicure.

Voor informatie over de (vrijwilligers)functies ga naar deze pagina. Reageer voor 1 december via de mail naar info@uwledenvereniging.nl