Komende zaterdag (1 juni ) organiseert Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land samen met Teuntje van Leeuwen van Meerdanmindful en Anja Bosman van de ledenvereniging een stiltewandeling in het Kuinderbos. ‘De natuur in stilte beleven is altijd weer een prachtige ontdekking van geuren, kleuren, prachtige beelden. Je onderdompelen in de natuur is een vorm van wellness, waarbij je de rust kunt opsnuiven en ervaren’, aldus Anja.

De wandeling vindt in stilte plaats, er wordt onderweg niet gesproken. Tijdens de 2 uur durende wandeling doen de deelnemers een aantal kleine oefeningen om de ervaring van de zintuigen te vergroten. Tussendoor wacht de deelnemers koffie of thee met wat lekkers.

De wandeling is op zaterdag 1 juni en start om 10.00 uur vanaf het bospad ter hoogte van Schoterweg 5 in Bant.

Wil je dit meebeleven? Dat kan! Deelname is gratis. Aanmelden kan door te mailen naar info@uwledenvereniging.nl of te bellen met 0521 539893.

www.meerdanmindful.nl