Op 9 mei start Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land een actie om nieuwe leden te werven. Een coole actie, al zeggen we het zelf. Want bestaande leden én nieuwe leden krijgen na aanmelding een bon voor een heerlijk en verkoelend ijsje. De actie loopt tot 1 augustus 2022.

‘Hoe het werkt? Zoek in je omgeving iemand die nog geen lid is, maar er wel heel veel plezier aan zal beleven. Laat via ons contactformulier weten wie jij hebt gemotiveerd om lid te worden (naam en woonplaats is voldoende). Als deze persoon zich binnen een week aanmeldt (via deze link of een aanmeldkaart via de post) kunnen jullie beiden een bon voor een ijsje ophalen bij een servicepunt bij in de buurt (Urk, Emmeloord of Steenwijk)’, vertelt verenigingsmanager Gonny Schot.

Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land bouwt samen met jou aan een mooiere lokale samenleving in Urk, Noordoostpolder en Steenwijkerland. Een samenleving waarin we omzien naar elkaar. We ondersteunen daarom lokale initiatieven en organiseren verbindende activiteiten en evenementen.

‘Ook bieden we korting op veel verschillende diensten bij jou in de buurt. Zo kun je gratis hulpmiddelen lenen, zoals krukken. Ook kun je voordelig gebruik maken van onder andere maaltijdbezorging, de bibliotheek aan huis, studiecoaching en de pedicure. Voor maar €12,50 per jaar (bij automatische incasso, anders €15,-) ben jij samen met het hele gezin lid. Leden van de Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land én hun gezinsleden profiteren van veel voordelen op het gebied van welzijn, zorg en wonen.’

Het doel van de Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land? De lokale kracht van Urk, Noordoostpolder en Steenwijkerland versterken. Dit doen we graag samen.