Ledenvereniging steunt lokale initiatieven

De Ledenvereniging steunt lokale initatieven. De seniorenbank in de Tollebeker Jachtweide en de Bosfluiter in Luttelgeest kregen onlangs elk een cheque van 1000 euro van het stimuleringsfonds van de Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land

Bosfluiter

De Bosfluiter biedt onderdak aan veel verschillende verenigingen. Het verenigingsgebouw in Luttelgeest wordt gerund door het stichtingsbestuur en een groep actieve vrijwilligers. Het bestuur is erg blij met de gift, zo zei voorzitter Ian Hale bij de overhandiging van de cheque door Alie van Wijngaarden namens het Stimuleringsfonds.

Seniorenbankje

De projectgroep van de Tollebeker Jachtweide kreeg 1000 euro van het Stimuleringsfonds Zorggroep Oude en Nieuwe Land. Daarmee gaan ze een zitbankje voor senioren in de Jachtweide in Tollebeek neerzetten. De Tollebeker Jachtweide is het project voor de inrichting van het terrein aan de Fazantendrift in Tollebeek. Alie van Wijngaarden overhandigde de cheque aan Renate Boons, in aanwezigheid van Marijke Bleeker.

Stimuleringsfonds

Het Stimuleringsfonds van de Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land steunt maatschappelijke projecten die goed zijn voor de leefbaarheid in Steenwijkerland, de Noordoostpolder en Urk.

Het fonds is van en voor de leden van de Ledenvereniging. We zijn met bijna 19.000 gezinnen. Van jouw contributie gebruiken we 50 cent per jaar om mooie initiatieven in jouw omgeving te steunen.

Steun voor jouw project?

Ben je op zoek naar financiële ondersteuning van jouw project? Laat het ons dan weten. Het Stimuleringsfonds kan ook jouw project nét dat financiële steuntje in de rug geven om het te laten slagen. De maximale bijdrage is 60 % per initiatief, met een maximum van 1000 euro. Je kunt een initiatief indienen als organisatie of op persoonlijke titel. Kijk op de pagina Stimuleringsfonds voor meer informatie.

Lees ook: Buurtbewoners blij met donatie van het Stimuleringsfonds en Verlichte boerderijen route NOP ontvangt cheque