Heb je een mooi idee om jouw buurt te verbinden? Wil je een gezellige ontmoetingsplek maken of misschien wel een club oprichten? Het Stimuleringsfonds van onze ledenvereniging kan je daar financieel bij helpen.

Per lidmaatschap gaat er € 0,50 per jaar naar het Stimuleringsfonds. Als lid kun jij met jouw maatschappelijke project in aanmerking komen voor een bijdrage uit dit fonds. De financiële ondersteuning kan oplopen tot wel € 1000,- met een maximale bijdrage van 60% van jouw totale budget!

Jouw initiatief moet hiervoor aan een aantal voorwaarden voldoen. De belangrijkste zijn dat het vernieuwend is en de samenhang in een dorp of wijk bevordert. Het kan bijvoorbeeld gericht zijn op het welzijn of de zelfredzaamheid van mensen of het tegengaan van eenzaamheid. Het hoeft niet ingewikkeld te zijn. Een bankje op een mooie plek in het dorp, is ook iets nieuws en het brengt mensen bij elkaar.

Ben je enthousiast geworden? Neem contact op door een mail te sturen naar stimuleringsfonds@uwledenvereniging.nl of te bellen met 0521 539 893.