Chris voor den Dag van Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land reikte dinsdag 27 oktober namens het Stimuleringsfonds een cheque uit aan de begraafplaatscommissie van de vereniging dorpsbelang Espel.

De commissie ontving een bedrag van € 1000. Mede dankzij deze donatie (en het harde werk van de vrijwilligers) is de urnenmuur gereed. Penningmeester Jakob van der Wekken bedankte de ledenvereniging, de gemeente en anderen die een bijdrage leverden aan de tot de totstandkoming. Vrijwel de complete commissie en de penningmeester van dorpsbelang Espel ging -met mondkapje- op de foto.

Heb jij ook een mooi idee om jouw buurt te verbinden? Het Stimuleringsfonds kan je daar financieel bij helpen. Meer informatie over het Stimuleringsfonds en waaraan je aanvraag moet voldoen, lees je hier.