U wilt graag mobiel blijven zolang het mogelijk is en u heeft een medische keuring nodig voor het verlengen van uw rijbewijs? Wij helpen en ondersteunen u graag! Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land heeft een samenwerking met de rijbewijskeuringsarts die de medische rijbewijskeuringen deskundig en veilig verzorgd.

Door de coronapandemie zijn we creatiever geworden om uw gewenste afspraak efficiënter en sneller in te plannen. Sinds kort is er een nieuw online afsprakenbureau geopend.

U kunt zelf een afspraak maken voor een keuring via de website: www.rijbewijskeuringsarts.nl
of bel rechtstreeks met het afsprakenbureau T. 085 018 08 00. Er wordt spreekuur gehouden op locaties van ZorgAccent in Urk, Emmeloord en Steenwijk. Indien u vragen heeft stuur dan een mail naar: afspraken@rijbewijskeuringsarts.nl

Maak tijdig een afspraak voor uw rijbewijskeuring! Het beoordelen en goedkeuring bij het CBR kan enkele maanden duren!

Wanneer medisch keuren voor standaard en groot rijbewijs?
Een medische herkeuring is nodig wanneer uw gezondheidstoestand is gewijzigd door medische klachten zoals slechter zien of bij diabetes. Ook heeft u een medische keuring nodig voor verlenging van uw rijbewijs omdat u 75 jaar bent geworden. Een herkeuring is tevens nodig voor een groot rijbewijs, zoals het rijden van een bus of vrachtwagen.

Kosten rijbewijskeuringen (tarief per 1 oktober 2021)
Kosten voor een keuring van een standaard rijbewijs voor 75 jaar en ouder zijn € 55,00, voor
een groot rijbewijs tot 75 jaar zijn de kosten € 75,00. Leden van Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land ontvangen € 10,00 korting op de keuringen. Let op nog meer korting; bij het boeken van een afspraak online volgt er een boekingskorting van 5% (= € 2,25 en respectievelijk € 3,25 korting).

Korting

Lid worden van Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land om in aanmerking te komen voor de korting kan hier.