Op zoek naar een relax- of sta-opstoel? De adviseurs van Marco Marknesse komen bij jou thuis met een selectie ZitSelekt fauteuils en stoelen, om zo samen de perfecte stoel samen te stellen. ‘Zoveel mensen, zoveel wensen. Onze stoelen en fauteuils worden geheel afgestemd op de persoonlijke wensen en situatie.’

Maximaal ontspannen

De luxe fauteuils van ZitSelekt worden met veel liefde door vaklieden gemaakt. ‘Onze stoelen zijn voor een groot deel nog ouderwets hand gemaakt. Elke stoel is uniek en speciaal voor de klant gemaakt wat voor maximaal ontspanning zorgt!’

Ouder worden brengt soms lichamelijke ongemakken met zich mee. ‘Wij vinden dat we die klachten zo goed mogelijk moeten verzachten. Zo hebben we naast de handige sta -opstoelen ook seniorenbedden. Trendy, degelijke bedden met handige extra’s zodat je ultiem comfort ervaart. Denk bijvoorbeeld aan een prettige in en uitstap hoogte. Optioneel is een deelbaar ledikant. Zodat je het bed makkelijker op kunt maken of verzorgd kan worden!’

Daarnaast kan Marco Marknesse jou helpen bij het aankleden van vloer, wand en raam. ‘Van gordijnen, shutters en buitenzonwering tot laminaat, vloerkleden en behang! We helpen bij het maken van de juiste keuzes en zullen daarbij altijd 100% maatwerk en zorgeloze service bieden. Ben je toe aan een verrassend advies voor het interieur? Loop gewoon eens binnen in onze winkel en laat je inspireren!’

Jouw voordeel

Leden van Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land ontvangen 10% korting bij aanschaf van een relaxstoel of sta-opstoel, 10% korting op een seniorenbed en 5% korting op de rest van het assortiment van Marco Marknesse.

Marco Marknesse woonadviseurs

Oosteinde 14