IQmedia_Uitgekookt

Maaltijdservice Uitgekookt (tot 1 juli 2022)

Geen tijd om in de keuken te staan of moeilijk in staat om te koken? Met de maaltijdservice UITGEKOOKT zet je elke dag een verse maaltijd op tafel. Wekelijks kun je kiezen uit 26 nieuwe maaltijden. Met dieetwensen wordt rekening gehouden. De maaltijden zijn vers bereid en worden koelvers in magnetronverpakking aangeleverd. Je kunt dus zelf jouw eten opwarmen. Maaltijden zijn vanaf €6,65 verkrijgbaar (zonder korting) en vanaf 3 maaltijden per levering 4 dagen van tevoren besteld is bezorging aan huis gratis.

Jouw voordeel
Je ontvangt tot 1 juli 2022 5% korting op de maaltijden, wanneer jij jouw lidnummer van jouw ledenpas doorgeeft. Om kennis te maken met Uitgekookt profiteer je nu van de kennismakingsaanbieding 3+1 gratis. Je kiest hiervoor vier maaltijden van 450 gram uit het weekmenu. Bij het afrekenen wordt de korting verrekend Je kunt het kennismakingspakket bestellen op de website van UITGEKOOKT of telefonisch door te bellen met 085 0406065.

Meer informatie
Kijk voor meer informatie op www.uitgekookt.nl of bel naar UITGEKOOKT via 085 0406 065.