Met de mobiele alarmeringsproducten van LifeWatcher ben je met slechts één druk op de knop in verbinding met uw contactpersoon. Het grote voordeel van een draagbaar alarmering product is dat de gebruiker het alarm altijd bij de hand heeft. Zo kun je in iedere noodsituatie alarmeren!

LifeWatcher heeft de keuze uit verschillende horloges en buttons. Hier een aantal voorbeelden:

De LifeWatcher Senior

De Lifewatcher Active

Deze hulpmiddelen zijn dus niet alleen functioneel voor het alarmeren, maar ook tijd, datum en dag is zichtbaar is. De Active heeft nog een extra functies als een stappenteller. De horloges hebben ook een snelle spraakverbinding.

Daarnaast is er de SOS Button.

De LifeWatcher SOS Button is de meest eenvoudige oplossing voor mobiel alarmeren. En kan zowel binnen en buiten de locatie bepalen van de gebruiker door gebruik te maken van Wifi, Bluetooth en een 4G netwerk. Door 2 seconden op de SOS knop te drukken, worden contactpersonen gebeld. Wanneer de persoon ten val komt, zal de SOS Button ook een alarm geven.

Op de website vind je ook verschillende opladers.

Hulp nodig bij je keuze? Klik hier voor de keuzehulp.

Jouw voordeel

Als lid van de ledenvereniging ontvang je met de code LONL30 € 29,95 korting op de aanschaf van een product via www.lifewatcher.nl.

Bezoek voor meer informatie en aanschaffen de website.