Het beschermen van je gehoor is erg belangrijk. Toch wordt het vaak onderschat. En dat terwijl jouw gehoor al beschadigd kan raken bij langere blootstelling aan een geluidsvolume van 80 decibel. Gelukkig kun je dit voorkomen met de oordopjes van Cool-earplugs.

Cool-earplugs dempen het geluid met 25 Decibel. Dit is genoeg om jouw gehoor goed te beschermen tegen gehoorschade. Ze zijn gemaakt van een zeer hoogwaardige en duurzame rubber, die bij het inbrengen in het oor door de lichaamstemperatuur de vorm aannneemt van de gehoorgang. Dit wordt ondersteund door de speciale vorm van de kop van de oordop, die zich open vouwt tijdens het plaatsen van Cool-earplugs in het oor.

De Cool-earplugs oordopjes zijn geschikt voor gebruik bij:

• Concerten, festivals etc.
  • Reizen
  • Werken
  • Sporten
  • Zwemmen
  • Slapen

Jouw voordeel

Als lid van de ledenvereniging ontvang je met de code UL19 35% korting op de aanschaf van jouw Cool-earplugs!
Bezoek voor meer informatie en aanschaffen van de oordopjes de website.