IJsclub Kuinre ontving een cheque ter waarde van 1000 euro van het Stimuleringsfonds van Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land. Met het bedrag bouwden ze een nieuwe opslagruimte voor materiaal. De ijsclub zorgt ervoor dat jong en oud in de winter (bij vorst) kan schaatsen. Daarnaast organiseert de club activiteiten voor de buurt.

Wist jij dat jij ook subsidie kan krijgen voor projecten binnen jouw dorp of buurt? Het Stimuleringsfonds van Oude en Nieuwe Land selecteert drie keer per jaar projecten van leden binnen Steenwijkerland, de Noordoostpolder en Urk die in aanmerking komen voor een financiële bijdrage.

De uiterlijke inschrijvingsdata zijn jaarlijks op 1 november, 1 februari en 1 juni. De geselecteerde projecten worden twee maanden later bekend gemaakt. Het is belangrijk dat het initiatief vernieuwend is en het de samenhang in jouw dorp of wijk bevordert. Maak iets nieuws, en breng mensen bij elkaar.

Alle criteria en informatie over het Stimuleringsfonds lees je hier »

Het Stimuleringsfonds reikt cheques uit met een maximale waarde tot 1000 euro. Zo kregen veel projecten en activiteiten maximale ondersteuning.
Op de pagina over het Stimuleringsfonds kun je je ook aanmelden voor de subsidie. Heb je al een idee? Doe mee!