ledenaanbod-hulpmiddelen

Hulpmiddelen

Heb je hulpmiddelen nodig, zoals krukken, een looprek, rollator of vierpoot? Leden van de Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land profiteren van diverse voordelen bij het lenen of aanschaffen van hulpmiddelen. Je kunt hiervoor terecht bij de servicebalies van Zorggroep Oude en Nieuwe Land. Ben je nog geen lid? Bekijk hier alle voordelen van het lidmaatschap van Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land.

Jouw voordeel:

• Gratis uitleen van krukken, vierpoot en looprek
  • Gratis rollatorverhuur voor maximaal 10 weken

Vrijwel alle hulpmiddelen

Vanuit de servicepunten worden vrijwel alle hulpmiddelen uitgeleend. Vaak worden ze uitgeleend en betaald door de zorgverzekering. Neem hiervoor de pas van de zorgverzekering mee.

Andere hulpmiddelen zijn te koop. En als lid van Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land krijg je 10% korting op aanschaf van alle artikelen van Medipoint, ook bij onze eigen balies in Steenwijk, Emmeloord en op Urk.

Loophulpmiddelen vallen niet onder het zorgverzekeringspakket. Leden lenen gratis krukken, looprek, vierpoot of rollator. Voor de rollator vragen wij 50 euro borg.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met een van de servicepunten van Zorggroep Oude en Nieuwe Land:

Servicepunt Steenwijk
Mr. Zigher ter Steghestraat 9
servicepuntSTW@zorggroep-onl.nl

Servicepunt Emmeloord
Kometenlaan 1
servicepuntEMD@zorggroep-onl.nl

Servicepunt Urk Het Dok
Vlechttuinen 1b
servicepuntDok@zorggroep-onl.nl

De servicebalies van de Zorggroep zijn van maandag tot en met vrijdag geopend van 8.30 tot 17.00 uur. Kijk voor meer informatie op www.zorggroep-onl.nl