Het Puberbrein, een handleiding

Flevomeerbibliotheek Emmeloord Harmen Visserplein 1, Emmeloord / Noordoostpolder

Op woensdag 16 juni geeft Dr. Aletta Smits tijdens een humoristische lezing voor de FlevoMeer Bibliotheek in Emmeloord verklaringen voor hoe het puberbrein het pubergedrag stuurt.

Lezing erfrecht en levenstestament

Notaris Peter Prummel geeft op 11 augustus 2021 een lezing over erfrecht en het levenstestament. Deze lezing stond eerder gepland voor 3 maart en 19 mei. Wie zich eerder aangemeld heeft, blijft op de lijst staan en hoeft verder geen actie te ondernemen.

*Geannuleerd* Luier Festival

Vakantiepark Eigen Wijze Schoterpad 1, Bant

Het supergezellige Luier Festival in Bant vindt plaats in het laatste weekend van de zomervakantie op zaterdag 21 augustus. Een eigenwijs festival voor kinderen tot en met 12 jaar én hun ouders.

Ledenavond met dokter Juriaan

Dokter Juriaan komt op 1 september 2021 (let op: nieuwe datum!) speciaal voor onze leden naar de Meenthe in Steenwijk om zijn theatercollege te geven. Juriaan Galavazi is een trendsettende huisarts met een nieuwe visie op gezondheid en vitaliteit, waarin lichaam en geest onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden.