Het Stimuleringsfonds heeft op 30 april jl. een bijdrage geleverd aan het initiatief voor een boottocht over de IJssel. Ter gelegenheid hiervan heeft de officiële cheque-uitreiking ter waarde van € 1000,- aan José Brinkman, van Stichting De Zonnebloem plaatsgevonden.
Met deze bijdrage wordt een gezamenlijke boottocht mogelijk gemaakt voor alle zeven afdelingen uit de Noordoostpolder. Halverwege juni zullen zij samen de IJssel bevaren, een dag die in het teken staat van ontmoeting, ontspanning en het delen van mooie momenten.
Deze tocht belooft niet alleen een prachtig uitzicht over het water, maar vooral ook waardevolle herinneringen voor alle deelnemers. Het initiatief benadrukt het belang van verbondenheid en aandacht voor elkaar – precies waar Stichting De Zonnebloem zich al jaren voor inzet.
Het Stimuleringsfonds spreekt zijn waardering uit voor de inzet van de initiatiefnemers en wenst hun succes bij de verdere voorbereiding voor deze dag(en).
