Aanvraagformulier stimuleringsfonds

Wil jij een bijdrage aanvragen uit het Stimuleringsfonds voor een goed lokaal initiatief, dat bijdraagt aan de leefbaarheid? En heb je alle informatie en voorwaarden doorgenomen?

Om de aanvraag voor een bijdrage uit het Stimuleringsfonds van Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land goed te kunnen beoordelen hebben wij een aantal gegevens nodig. Vul daarom het onderstaande aanvraagformulier zo volledig mogelijk in.

Download hier het formulier voor de vijf handtekeningen en print het uit. Het ingevulde formulier is één van de verplichte bijlages van het aanvraagformulier. Na ontvangst nemen wij contact met je op. Als er tussendoor vragen zijn, kun je ons mailen via stimuleringsfonds@uwledenvereniging.nl.

Aanvraagformulier

** Van toepassing voor verenigingen en stichtingen. Als het naar het oordeel van de Toetsingscommissie noodzakelijk is, kunnen eveneens afschriften van toezeggingen worden opgevraagd.